16 april 2012

Jag är nu inne på min andra vecka till ett hälsosammare liv. Efter en chock på vågen går jag nu vidare med en striktare diet för snabbare resultat. Jag suger, men det är för att jag behöver en rivstart med snabba resultat för att kunna gå vidare och känna den där peppen. Jag skulle aldrig ha räknat ut min BMI heller. Det kändes hårt att veta att jag klassas som överviktig. Mamma påminner mig om att det var 6 veckor sedan jag födde barn. Det tar tid. Jag hatar det. Jag vantrivs.

Försöker hela tiden tänka på något fint. Som att min kropp har varit Gabriel's tempel i nio månader.
Och att jag faktiskt har världens finaste bebis.

 kärlek


2 kommentarer:

  1. Becca T03:01

    Du är fin som du är ju! :3
    kolla på mig lixom.. jag ser ut som en ko på sommarbete.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha :')
    Alla är fina som dom är, bara det att... jag vill inte dö i sockersjuka eller fetma :) Jag ser det som minst lika hälsosamt som det är att sluta röka :)

    SvaraRadera